2011年6月24日 星期五

另類上網成癮

有了互聯網,不少人上網成病。在下不算太過份,起碼不會一無聊就用手機自拍、天天換facebook頭像、買了什麼奢侈品就拍照放上網炫耀、向普天下人公開(或編謊)自己感情生活、加了多少人工、在任何時候任何地方check-in,由蘭桂坊著名夜店(讓人艷羨嗎?祝獵艷成功)到家中的床或旺角某街公廁......等等等等,以至於每天的早午晚三餐。分享得太多是暴露,赤條條談不上性感吧?

我最大的僻好是以下兩個網站。 1.imdb.com (Internet Movie Database) 2. wikipedia.org

我愛看電影,但恕坦白,港產片幾乎不會付錢入場看,總有點不值的感覺,若是修復版的經典才會考慮。多數看的是歐美或內地戲。你會因為某位演員而看某戲嗎?我絕對是這種人哩。比如,我第一次看Night At the Museum已是續集,喜歡上那位女機師Amy Adams,於是 imdb 她一番,對她有了不錯的印象,偶爾在飛機上看到她的Dinsey電影 Enchanted,發現她唱歌也很動聽......於是不斷追看她的電影,比如Julie and Juila,Leap Year,Sunshine Cleaning(另一女角 Emily Blunt也經過我一番 imdb......)再看她的情史:是否與演員拍拖呢?入行有沒有重重困難?有甚麼嗜好呢?像認識了鏡頭後的她/他似的。有些演員,從看小chick flick起,看到她/他漸漸走紅,真的感到高興,比如小時候就很喜歡的Gwyneth Paltrow,Kristin Dunst, 由電視走到大銀幕的 Jennifier Garner及 Katherine Heigl(應該可以歸納到在下喜歡怎樣的女演員吧。)

wikipedia就......希望不會被取笑吧,我喜歡搜尋的是舊事。七八十年代劇集、歌曲、歌手(之前寫過自己喜歡的歌手,除了最愛的憶蓮,張立基、蔡立兒、FACE TO FACE及ECHO都也喜歡,90年代是CANTO POP的年代)、到歷屆藝訓班學員(不少當了聲名大噪的影星及大導演)、歷屆港姐亞姐(能夠歸納出的結論是,不少獲獎的女士們當了一會演員就有富人娶走)。見有些有實力的但運氣不好的人,總有替他們不值的感覺,娛樂圈就是這樣一個一將功成萬骨枯的地方哩。

當然,也有找有關電影的相關資料。很喜歡 Emily Blunt 與 Rupert Friend主演的 The Young Victoria,故事太感動了,特別是Victoria放下身份向Prince Albert求婚,及Albert為她擋了一槍,在床上氣若游絲地說"You are my whole existence, I will love you until my last breath."我想知道史實是否如此,wiki了一大餐,幻想破滅!首先主角二人沒有戲中那麼漂亮,這點可以肯定。然後就是沒有中槍這一幕催淚場面。不過,Prince Albert四十多歲死於傷寒,Victoria為紀念他,每天在床上攤開他生前的衣服這一幕就是真的,所以重看電影,特別感動,至死不渝的愛情不是沒有,只是很少,留來給後世欣賞之用的。








31 則留言:

  1. 不知道當自己不少個人資料被放到百科裡頭,會高興還是覺得困擾呢…實在驚歎,妳怎能操一口流利英語的呢?

    從中學起,一直沉醉在荷里活的電影世界當中,老是不把港產片放在眼內;然後過了不知多少歲月,到了某時某日在某某收費電影台看到的時候,就會慨歎當日為何沒親自跑入戲院觀看,錯失了許多許多…完全不會反對購票入場看港產片大部份時間都是不值得的,但近年來經歷到一個感受:寧願錯看,也不能夠漏看…

    早陣子工作沒有這般忙碌的時候,一星期總能夠到戲院兩三趟,晚上回家還能夠有精神寫下戲後感,那個時候,imdb 就是最大的後勤支援,尤其當人年紀越大,老是會記錯…不過最近倒不敢多翻 imdb,每每翻得入神後,就會衝去掃影碟回家,結果還不是一樣,未看過的電影,不少仍未有時間去看…

    喜歡跟朋友談天說地,尤其是跟那個在遠方彼岸生活的好朋友先看、後說電影,實在是人生一大快事…

    這個時候看著字裡行間的妳,流露著多少悲傷感覺,但比之前有多點生氣,下次再活多點罷!

    回覆刪除
  2. 唔知點解,無論係西方既電影抑或係電視劇都比香港的好,好多時只係睇外國片既trailer都已經好吸引了。

    其實,我覺得自己有種崇洋既心態,總覺得西人講英文既時候,有一種'靚'、'好聽'既感覺!

    imdb.com的確係幾好,又有詳盡既藝人資料,電影同電視劇的劇照又可以cap落黎。

    回覆刪除
  3. 死先生:其實部分英文台同事兩文三語都好好,我的水平很一般而已。

    Dominic:exactly!而且見識到很多外國文化。

    回覆刪除
  4. 真的非常喜歡看電影
    看電影就像帶我穿梭時空
    領會我在生活領會不到的
    感受我在生活感受不到的
    不受時間和空間所控制

    可生活真的是忙還有忙
    錯失了許多好電影
    亦沒有時間重溫

    可能是我真的太不懂善用時間
    也沒有什麼好怨的

    回覆刪除
  5. Hi 珍妮,
    Everytime after reading your blog, I feel that I have gained some kind of momentum. You are a sensible girl with a mature mind and your English speaking is good. I assumed that you must have put lots of effort into it. Apparently being addicted to the internet does more harm than good and perhaps we should spend those times on something else. However, I found that Wikipedia is a very useful dictionary too. By the way, have you recovered from you illness as previously described in your blog? Cheers

    回覆刪除
  6. 唔,冇咩機會聽過…只係好清楚自己話就話響外地生活過六年,對比中文系畢業既香港學生,實在汗顏姐…

    回覆刪除
  7. 家:善用時間就像儲錢一樣很有成功感的。簡單如利用乘車時間溫習吧!現在坐車時會看小說,閱讀量也可維持。不少書都有電子版了,在下下載了紅樓夢和儒林外史,推薦。

    Someone:thanks for your support.Do remind you,not everything in wiki is true :)

    死先生:你太謙虛喇!

    回覆刪除
  8. Hi Jenny

    我最愛英國電影,有無睇過 Howards End,The Remains of the Day 同 the King's Speech 呀?

    The Young Victoria 是個好推薦,等我買隻 DVD 睇先^^*

    By the way, you sound great!

    Chin up & keep smiling!

    回覆刪除
  9. 珍妮
    No problems, that is also true. I will be careful and not 100% trust what wiki says. These days, it is quite difficult to find something to fully trust. Anyway have a great week mate!

    回覆刪除
  10. 唉,又有咩必要謙呢…每次有老外客到香港、內地,人地講我就 pardon、自己講就係咁 sorry,自己知自己事啦…

    都係講翻電影冇咁掃興…

    妳講起 amy adams,見佢做女機司果陣就點都諗唔起佢做過咩戲,後尾有線又播 catch me if you can 先發現原來就係果個小護士;佢唔算靚,不過就硬係令人留倒印象…

    有冇睇過 match point?見妳講開女演員,我呢兩日竟然不時諗起 scarlett johansson… 另外 gwyneth paltrow 我就好想翻睇多次 sliding doors… natalie portman 妳又係咪嫌佢嬌的的得滯?早排搵翻隻 leon 睇,記得當年睇已經大讚呢個小妹妹做戲好得…

    講親電影就醒哂…收工就早少少休息啦…

    回覆刪除
  11. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  12. KAR MING:

    THE KING'S SPEECH我當然沒有錯過。COLIN FIRTH 啊!英國型男,戲入面佢太太Helena Bonham Carter
    都做得好好!搵個花旦就太花瓶,佢真係似男人背後果種女人!

    回覆刪除
  13. 我覺得Amy幾靚ga,以佢30多歲高齡,仲可以同Kermit the Frog一齊做戲(THE MUPPETS,美國就快上),Keep得好好喇!

    MATCH POINT呢個經典囉,我當時是在飛機上睇,係一個人坐飛機WOR,最尾果槍嚇到我呢.....Scarlett都係我最愛之一,我很博愛的^^VICKY CRISTINA BARCELONA,NANNY'S DIARY我都有睇,佢紅得好快!
    SLIDING DOORS,當年我用呢套戲做「認識電影」課的TERM PAPER的,劇情識背!我始終覺得寧願上唔到地鐵會好D,反正到後來都係會遇上真命天子。

    NATALIE係睇MY BLUEBERRY NIGHTS 同THE OTHER BOLEYN GIRL 之後先鍾意,不少喜歡她的人也喜歡KEIRA KNIGHTLEY,我非其中一員,睇過THE DUCHESS,覺得佢瘦得太恐怖!

    P.S.我鍾意睇英國古代故事,除左VICTORIA,仲有MANSFIELD PARK, VANITY FAIR(BBC版)

    回覆刪除
  14. 哈,the other boleyn girl 係可以一次過滿足哂兩個願望,古裝真係著得 natalie 同 scarlett 比平時更好睇…

    鬼佬古裝戲有時都唔錯,不過就比較喜歡堆打打殺殺多少少,即係例如 braveheart、the patriot、joan of arc、the lord of the rings 果類,但反而越黎越冇咁喜歡睇時裝打殺,可能睇厭哂濫射濫炸濫撞既畫面掛,所以都仲好頭痛仲捧唔捧 optimus prime 同 bumblebee 場好…一係就好似 kill bill 果堆天馬行空既混賬咁,糊里糊塗既但又打得清楚明白…

    返轉頭講多兩句 match point 果槍,妳嚇得黎有冇叫出黎嚇埋其他人咁呢?而妳講起我先記得,自己坐響房睇住果響,個人的確呆一呆左,然後就要叫醒自己睇落去…但相對起「黑社會」水塘邊頭頂碎大石果下,全世界都好似靜哂落黎咁,真係靜到連自己心跳都聽唔倒…記得類似既感覺第一次係黎自 the perfect world…

    唔見妳提起 anne hathaway,唔入流?睇 the devil wears prada 一路享受住 meryl streep 既演技,另一方面睇住化妝、衣著既神奇;再到 alice in wonderland就更覺其驚豔…keira knightley 呢,點講呢…佢靚,有時仲可以好靚,不過就正如妳咁講,我都越黎越怕睇見堆女演員越黎越瘦;只係好記得睇 love actually 既時候,佢就真係靚哂囉…有冇留意邊個 anna kendrick?新人當中我比較有印象既一個…仲有一個 jennifer aniston,可惜冇咩戲好講…係喎,natalie 仲有一套 closer,我到家陣都未夠膽翻睇一次,呢套恐怖片呢,個人凍住黎睇、個心寒住咁離開戲院…

    哈,一講戲就停唔倒架喇…我鍾意睇戲,鍾意到人稱垃圾既我都會去睇,又或者明知係發瘟既(即係例如咩喪屍等)都會追睇,死未…

    講過女演員,不如妳又講下男演員啦!再唔係如果忙完得閒,不如就繼續講下電影啦…

    回覆刪除
  15. 謝謝珍妮的推介
    待我抽空完成手上的幾本小說
    就再開始讀讀紅樓夢吧

    以前年輕一點時看不懂四大小說等名著 看不懂紅樓夢
    只看了水滸 三國這些英雄豪俠的故事
    也許現在也是一個不錯的時候再讀讀這些民間智慧

    而我個人還是比較喜歡拿著沉甸甸的hard copy看書
    這樣讀起來會比較實在 眼睛也比較舒服

    回覆刪除
  16. Enchanted其實真係唔錯~由劇情到音樂~估唔到你竟然錯過左o係香港上畫><
    應該咁講~我覺得你可以揀一d出名o既演員o既未成名作品/口碑好票房差作品~真係會幾迎合到你所想~~

    我自己就未必一定要有好演員...反而鍾意揀d題材冷門/特別o既戲~真人真事改編更佳(唔包括鬼故...因為鬼故係需要幻想空間...)

    近年比較欣賞o既演員都係leonardo dicaprio~~只能講句~~
    佢太識揀戲拍....本身個劇本已經好正....而佢d戲都真係越黎越好~
    inception呢d唔多提~反而想問你有冇睇村上春樹o既世界末日與冷酷異境?值得一看~~~

    最後你講真人同電影....其實如果你睇wiki真係要有心理準備~~先唔講victoria~~coco chanel~~呢d文藝創作(文人多大話ma!!!)...就係講剛陽味o既黃飛鴻....
    真人o既賣相絕對嚇走d想學洪拳懶型o既朋友la...真人係黎根扮的嗎XD

    回覆刪除
  17. 我都有些個人化口味啦,不喜勿看!
    Anne Hathaway個口太大,我好怕大口女人,完全唔合黃金分割,雖然Prada佢都做得好,但我相信好多女星都做到,比如Queen B都可以!
    Jennifier Aniston,唔靚,外型太強勢,無乜好感。
    漏左講Julia Stiles我極喜歡她,由save the last dance開始一直追佢的戲!

    一個人坐飛機極度責使,睇戲睇書都試過太感動,喊到嚇親隔離位,要走去廁所冷靜!

    回覆刪除
  18. 家:大學時代我修過金瓶梅,別戴有色眼鏡看,赤裸裸地反映人性,有好有壞,文學價值不下於紅樓,只是太多人將紅樓奉為圭臬吧~
    Skinbanana:因為我不看卡通片呢,Enchanted在飛機看的!村上我最愛是國境之南太陽之西啊,還有挪威的森林。

    早前一口氣看了catch me if you can同The Green Mile,Leonardo除左用witty呢個字,真係想不到其他形容詞,你有冇睇佢經典作Marvin's Room同Basjeyball Diary?佢扮問題少年有一手!Green Mile都係睇Tom Hanks,結果喊到抽筋!

    回覆刪除
  19. 果然係跳舞人,仲有咩跳舞戲好介紹?

    嘿嘿,唔怪得一直唔見有 julia 相關既戲提及過啦…話時話,我都因為佢口大而唔喜歡,或者 anne 對眼夠大又搶翻幾分掛…

    妳咁感動法,兩個人都責使啦,亦係會嚇親隔離位;唔知呢,喜歡投入電影世界,但又好警惕住唔可以抽離唔倒,否則情緒就會有波動…睇輕鬆戲就冇咩所謂,現實生活都已經捱餐死,再睇戲唔識抽離就會好麻煩…盡情享受過程,回味住離場,再間唔中可以細味下,已經好好…

    回覆刪除
  20. 哈,終於講到男演員啦…有靚仔有老戲骨,後生果個我反而深印象 what's eating gilbert grape;老果個太多,但如果家陣唔係眼訓、聽朝要開工,又真係好想再開下套 the terminal 望翻陣…

    唔知點解,睇文字紅樓夢、金瓶梅仲令人難以釋懷,已經冇畫面、聲音架啦,唉,所以隔左咁多年都唔敢再翻多次…

    回覆刪除
  21. 跳舞戲,我之前有一篇寫過,除舞吧!昴及save the last dance,還有Honey同step up系列,Billy Elliot,浮生若舞,Richard Gere的Shall we dance etc....

    回覆刪除
  22. 提起一堆被遺忘的歌手如張立基、蔡立兒等。有些意外﹐你的音樂品味原來那麼‘70後’。

    回覆刪除
  23. 中外都係!The BeeGees,Abba,Sheena Easton,Lisa Stansfield,Stevie Wonder,Babyface,Toni Braxton.....

    回覆刪除
  24. shall we dance 係原日本版嗎?有冇睇過英文版?有咩唔同?邊套好少少?

    回覆刪除
  25. 其實金瓶梅反而比唔上肉蒲團~~幾有佛家意味~~
    色即是空~~~當然視乎讀者用咩角度去睇la~~

    我冇睇佢d舊片><我由titanic開始睇佢~~
    但係blood diamond~Shutter Island呢兩套真係激賞~~

    Green mile其實唔止睇tom hanks~
    好幾個獄警都交到戲~~

    我都share返兩套戲俾你la~~唔知你會唔會鍾意~~
    Keanu Reeves - the replacements
    同埋一套Kinky Boots~~~
    都係D勵志小品~我諗你唔會喊到七彩la XD

    村上春樹真係唔錯~本書鬼咁厚但係你又會忍唔住追落去~
    睇完認真滿足~~~

    回覆刪除
  26. 我是你的網誌的讀者,一直也沒有留言。但今次的文章太有共鳴了,所以寫幾句... 因為我的上網習慣也是如此,我還以為只有自己才會這樣做呢!

    在 Wikipedia 找舊事真是太有趣了。每當看到甚麼不懂的事我就很想尋根究底,而 Wikipedia就是個很好的窗口/索引。例如看完後,就想看看史實是否如此。看完歷史,再回去第二次看電影,但注意力則集中在愛德華八世身上... 真開心。

    在資訊爆炸的年代,雖然訊息混亂,但找資訊很容易,這也許是現代人的一種幸福吧...

    回覆刪除
  27. 某收費電視台夜嗎嗎做 once,睇唔夠五分鐘就突然醒起四隻大字:危險速逃…打完波,實在累人,聽朝又禮拜一,不如搵日睇碟好過…

    回覆刪除
  28. 是呀 ! 很喜歡和欣賞 Jenny 的文采, 萬分期待她七月份的作品 ! Jenny 是大家的最愛 !

    回覆刪除
  29. simon:多些留言吧,大家傾下吖嘛!

    我會再努力多寫的。

    回覆刪除