2014年5月17日 星期六

讓我狠狠教訓你

倒不能說是老壽星找砒霜吃,答應代課之前心中有數。近來放假,等待新工作期間,繼續跳舞、健身、學習法語、看堆積如山的書和電影兼寫東西。時間不是花錢就是賺錢,雖則錢不多,但內容易教,OK啦,教啦,英文拼音而已,地點偏遠了些。

第一課。Merde!該死的巴士與火車。老早說考車牌只聞樓梯響。是的我沒有信心,又不敢找私家師傅,怕肥。再說代幾堂課要我駕車入大西北?待我做了大學講師才做吧!

校務處登記了代課老師的名字,我的洋名。(當然不知道中文名,其實咪又一樣,無乜新意。可以的話我都想叫Genevieve呀,Marion呀,Gwendoline呀,懶捲晒脷咁,blue blood尐吖嘛),然而無人知我該去那個課室,溝通了一大輪,明明早到變遲到,最後校工冒雨帶我上課室——我捧著會得砸死人的碌士囉。明知有新booklet可以一早搬上去,我捧也沒所謂,但事先可否溝通一下?

(幾百蚊啫,幾百蚊。唔可以要求咁多。)


一小時的課,猶如摻了許多水的劣酒,花十分鐘讓大家坐下;再喝叱大家不要以椅子磨擦地板,我會得聾掉;關掉那些laptops(部部都係Thinkpad,係咪有贊助咖?);拿走其他科目的功課。哈,平時又唔見你咁勤力?點名、派booklet。好容易才開始上課。

45分鐘,要大家記住兩個拼音的寫法、讀法、串法,朗讀文章,填充生字。聽上去十分益智,不知情的家長會覺得值回票價,我猜他們每人付幾十元便可參加。不過,cheap 嘢大家自然不太珍惜。我只顧自說著填著黑板,為的,只是那大約3/20在聽的人。沒錯,是三個人。懶理他們聽不聽得懂這連珠砲發的英語,這是職責。

第二課,情況持續。(幾百蚊啫,幾百蚊。)

喂,幾百蚊啫,但我聲都沙埋又聾咗,夠唔夠睇醫生?

「同學,請問呢間係咪特殊學校?」傳來一陣爆笑。「我相信你地有正常智商。叫咗幾多次,叫你地唔好捽櫈,唔好搶人地尐文具,坐番好,點解你地仲係咁小學雞?」

同學繼續笑,但吵鬧聲稍稍收歛。「你地唔係弱智咖嘛?」

「唔係!唔stupid~」

WTH?!Stupid=弱智?究竟係英文差定係無做過義工?(No Offence,我做過弱智人士活動義工,無歧視之意,因為了解所以原宥。但我的同情心不夠分給他們。)

「我教大家幾個生字。」在黑板上寫下

1.retarded 
(adj.)弱智

2.handicapped
(adj.)殘障

3.silly/foolish/stupid
(adj.)愚蠢的,傻的,笨的


「現在大家明白了沒有?」(明白了我在串你們沒有?)

「嘩,我想學呢尐,不如唔好教拼音啦!」學生紛紛起哄。(Oh great. They really don't get me. Good God.)

教咗又點?唔識拼即係唔識讀,咁你點識講去鬧人呀?一味Shit或者用F word?

最成功的鬧人方法是不帶髒字暗串,蠢尐都get唔到,回敬一副傻憨憨的樣子,令所有知情者為之發噱才算高招。只識用粗口,只代表詞彙貧乏,低了幾班。

Nevertheless,我教咩佢地最多袋到兩成。半杯水,半滿還是半空?起碼有兩啖水吖。

頂硬上也。下次一於講一大堆水蛇春咁長的英文,狠狠教訓,見著他們摸不著頭腦的樣子,Bof!都幾過癮。送多幾句法文畀你,mercibeaucoup~~





































2 則留言:

  1. 教育從來都係件效率極低嘅苦差事

    回覆刪除
  2. Not only phonetic transcription, word spelling, grammar, ..... I am pretty sure over 805 local students are worse compared to the previous one or two generations. The only word they must be able to spell and to pronounce right is "WhatsApp" .......which is in fact NOT a word!

    回覆刪除